Ágyipoloska
Egy kedves barátom hívott ma, hogy a szomszédjánál két nappal ezelőtt ágyipoloska irtást végeztek, de nincs megelégedve az irtással, még mindig vannak csípések, ezért megadta neki a számomat. Egy óra múlva csörgött is a telefonom (persze közben is, mert sokan szeretnének velünk rovarirtást végeztetni) és jelentkezett a barátom szomszédja. Ő is elmondta, hogy még mindig szenvednek az ágyi poloska csípésektől. Mondtam neki, hogy ez ilyenkor még természetes. Azt szerette volna, hogy mi menjünk ki és csináljuk meg a poloskairtást, mert azt hallotta rólunk, hogy szakmailag és rovarismeretben nagyon profik vagyunk. Kifaggattam, hogy az előző rovarirtó hogy végezte a munkát. Az elmondása alapján úgy ítélem meg, hogy a másik rovarirtó jó munkát végzett és minden olyan helyet lepermetezett, amit én is permeteznék ágyipoloska irtásnál. Az előző rovarirtóval le is volt egyeztetve, hogy két héten belül megcsinálja a második poloskairtást. Elmondtam neki, hogy bízni kell a szakemberben, véleményem szerint jól dolgozott. Ebből a telefonhívásból most cégünk nem keresett pénzt, de biztos vagyok benne, hogy legközelebb az én ügyfelem lesz. Ágyi poloska- és más rovarok irtásánál is nagyon fontos a jó tájékoztatás. Nem elég az irtást jól elvégezni, fontos a jó kommunikáció a megrendelővel. Van, aki annyira izgul, hogy elsőre nem tud rendesen odafigyelni arra, amit a rovarirtó szakember mond neki. Ezeknek az embereknek többször el kell mondani a poloskairtás folyamatát.
Ágyi poloska irtás